V Jornada d'intercanvi de coneixements: bones pràctiques en formació

 26/06/2013
 Compartir: 

Dins de les activitats de l'Escola d'Estiu 2013 de l'EAPC, us proposem, com s'està fent des de fa cinc anys, una jornada d'intercanvi d'experiències entre els professionals del món de la formació en les administracions públiques. La intenció de la jornada no ha variat: aprofitar l'oportunitat de reflexionar de manera conjunta, d'aprendre uns dels altres, que ens ofereix la relativa pausa de gestió d'activitats que se sol generar al final del primer semestre de l'any. Aquest espai acull novetats, encerts i dificultats en el desenvolupament del nostre treball i ens permet posar en comú aspectes de disseny, de metodologia didàctica o de gestió formativa; una fórmula que s'ha demostrat útil per a totes les persones que participen en aquest fòrum.

Objectius

Conèixer bones pràctiques en l'àmbit de la formació continuada en les administracions públiques.

Destinataris

Persones que treballen en unitats de formació en tasques relacionades amb la detecció, la planificació, l'execució i l'avaluació d'activitats formatives de totes les administracions catalanes.

Programa

10 h

Inauguració de l'Escola d'Estiu i de la V Jornada d'intercanvi de coneixements: bones pràctiques en formació

Montserrat de Vehí Torra

Directora de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya

10.15-11 h

Experiències de formalització de la formació informal i joc seriós a la Comunitat Autònoma d'Astúries.

Rosario Villa Menéndez, Cap de programes de l'Instituto de Administración Pública Adolfo Posada

11-11.30 h

Introducció de l'avaluació de la transferència en activitats de la funció jurídica. L'experiència al Departament de Salut

Soco Osúa Quintana (Departament de Salut) i Teresa Sánchez Cancio (Escola d'Administració Pública de Catalunya)

11.30-12h Pausa

12-12.30 h

Grups de millora i d'intercanvi de coneixement a l'EAPC: nous productes resultants

Mireia Plana Franch (Escola d'Administració Pública de Catalunya)

12.30-13 h

Resultats de la millora de la metodologia de detecció de necessitats formatives

Lluís Baixeras Borrell (Gerència de Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona)

13-13.30 h

Ús de l'e-portafoli en la formació sanitària especialitzada

Josep Roma Millan (Institut d'Estudis de la Salut)

Ainhoa Molins Mesalles. Responsable del portafoli de les LLIR (Llevadores Internes residents)

Núria Mestre Roset. Responsable del portafoli de les IFIR (Infermeres de Família Internes residents)

13.30-14 h

Curs d'autoaprenentatge virtual de prevenció de riscos laborals en el treball amb pantalles de visualització de dades: un curs fet íntegrament amb recursos interns

Alícia Moreno González (Àrea de Prevenció, Salut Laboral i Polítiques Socials de la DG de Funció Pública) i Eva Gea Santiago (Escola d'Administració Pública de Catalunya)

14 h

Cloenda

Dates i horari

27 de juny, de 10 a14h

Lloc

Escola d'Administració Pública de Catalunya

Places

100

Hores lectives

4 hores

Matrícula

Cal que us hi inscrigueu per mitjà d'ATRI o del circuit que tingui establert la unitat de formació del vostre departament.

Certificat

A l'alumnat que assisteixi al 80% de les hores lectives, se li expedirà un certificat d'assistència

Responsable

Neus Calvet Masagué

Comentarios

Noticia aún sin comentar.

Escribir un comentario

Para poder opinar es necesario el registro. Si ya es usuario registrado, escriba su email y contraseña:

 

Si desea registrase en la Administración al Día y poder escribir un comentario, puede hacerlo a través el siguiente enlace: Registrarme en La Administración al Día.

  • El INAP no es responsable de los comentarios escritos por los usuarios.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Últimos estudios

Conexión al Diario

Ágora

Ágora, Biblioteca online de recursos de la Administración Pública

Publicaciones

Lo más leído:

 

Atención al usuario: publicacionesinap.es

© INAP-2025

Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI: abre una nueva ventana