Són el núm. 46 de la Revista Catalana de Dret Públic i el núm. 59 de la Revista de Llengua i Dret

Publicats els darrers números de les revistes de l’EAPC, en format exclusivament electrònic

 11/07/2013
 Compartir: 

La Revista catalana de dret públic i la Revista de Llengua i Dret van iniciar una nova etapa, el passat mes de desembre, amb l’estrena d’un web basat en el programari lliure de gestió i publicació de revistes científiques OJS (Open Journal System), molt estès en l’àmbit universitari i acadèmic. Com a novetat dels números que ara es publiquen, ambdues revistes incorporen a cada article el número DOI, un codi alfanumèric que identifica un article al web de forma única i permet tenir un vincle permanent i estable per tal que sempre pugui ser localitzat.

En el número 59 de la Revista de Llengua i Dret es tracten temes de plena actualitat com els articles La política lingüística de l’Estat espanyol: una aproximació a la incomprensió del pluralisme cultural, de Joan Marcet, De nou, sobre els tribunals i l’ús de les llengües vehiculars a l’escola, de Mercè Corretja, etc. Des del mes de maig, la Revista està inclosa a SCOPUS, una de les principals bases de dades bibliogràfiques d’articles de revistes científiques.

Pel que fa a la Revista catalana de dret públic, el número 46 és el primer coordinat pel nou Consell de Redacció. En aquest número s’abandona el format més rígid del monogràfic i es publiquen articles de temàtiques diverses, tot i que amb dos fils conductors, el de la crisi i el de la reforma de l’Administració local. El blog de la RCDP, que vam encetar el passat desembre, ha publicat ja més de 50 entrades entre notes, recensions, notícies i altres aportacions relacionades amb l’actualitat dels diferents àmbits del dret públic. Us convidem a subscriure-us-hi.

Pulse aquí para acceder a la Revista Catalana de Dret Públic.

Pulse aquí para acceder a la Revista de Llengua i Dret.

Comentarios

Noticia aún sin comentar.

Escribir un comentario

Para poder opinar es necesario el registro. Si ya es usuario registrado, escriba su email y contraseña:

 

Si desea registrase en la Administración al Día y poder escribir un comentario, puede hacerlo a través el siguiente enlace: Registrarme en La Administración al Día.

  • El INAP no es responsable de los comentarios escritos por los usuarios.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Últimos estudios

Conexión al Diario

Ágora

Ágora, Biblioteca online de recursos de la Administración Pública

Publicaciones

Lo más leído:

 

Atención al usuario: publicacionesinap.es

© INAP-2025

Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI: abre una nueva ventana