Com puc construir el meu entorn personal d'aprenentatge (EPA)? Emissions en directe - Dimarts 9 de juliol, d'11.30 a 14.30 h.
Per tancar l'Escola d'Estiu 2013, us presentem aquesta activitat que té com a objectiu ajudar-nos a endreçar les nostres fonts d'aprenentatge d'una manera fàcil i útil. En les jornades anteriors podrem veure diferents recursos que han presentat persones dels diferents àmbits de l'Administració; si volem tenir tots aquests recursos a l'abast, classificats i per poder consultar quan vulguem i on vulguem, una eina com l'EPA ens pot donar la solució. La finalitat de la sessió és que les persones assistents a la sessió acabin amb una idea clara de com poden organitzar-se el seu propi EPA. Podeu seguir i comentar la jornada a twitter amb l'etiqueta #escolaestiuEAPC
Pulse aquí para acceder a más información.
Comentarios
Noticia aún sin comentar.
Escribir un comentario
Para poder opinar es necesario el registro. Si ya es usuario registrado, escriba su email y contraseña:
Si desea registrase en la Administración al Día y poder escribir un comentario, puede hacerlo a través el siguiente enlace: Registrarme en La Administración al Día.
- El INAP no es responsable de los comentarios escritos por los usuarios.
- No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
- Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.